Gårdagen

Gårdagen var väldigt speciell.

På dagen blev de att sy på overallen.
Den blir som sagt aldrig klar.
Sen så slingade jag håret, blev ganska nöjd.
Blev brons/rödaktiga slingor. Helt okej.
Efter de for jag o Nathalie på Sibylla.
Väldigt bra att jag for dit, eftersom de var den enda mat jag åt
på hela dagen.
For på Coop.. och efter det bar det av hemåt.
Nathalie gjorde en jättefin frisyr på mig.
Värsta snygga balfrisyren. Tack! =)

Blev julklappsutdelning/julklappsbyte.
Det var roligt.
Tack för julklapparna.

Sen blev det att börja dricka.
Blev faktiskt inte så full som jag hade tänkt att bli.
Var på förfest hos Nathalie.

Traversen var helt okej.
Va ganska skoj att dansa och snacka med folk.
Råkade dock skriva på Wiis vanliga T-shirt.. trodde seriöst att de va hans overall.
Ooooops.. men han såg inte arg ut, och de var han inte.. han tyckte de va kul.
Vi skrattade lite.
Träffade en gammal klasskompis från Jörn där.
Det är första gången på 8 år(!!!!) som jag träffat han, trots att han bara bor 6 mil bort.
På Traversen fick jag dessutom veta en sak.
Hihi..
Var faktiskt kul. För jag hade mina aningar.
Fast berättar bara de som verkligen vill veta.

Somnade inte förrän 6.15 kanske.
Kom hem sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0