Mycket som händer

Det är mycket som händer i mitt liv just nu.
Jag vet inte hur jag ska orka.

Dansen igår var okej.
Men fan vad jag kände mig dålig före pausen.
De gick inte alls.
Folk bjöd inte upp mig.. inte lika mycket som vanligt.
Så satt och tänkte en massa negativa saker om mig själv.
Vilket var dåligt, vet inte varför jag gjorde det.
Sen efter pausen gick det bättre.
Förutom en gång då en kille trampade mig på tårna
genom hela dansen, en dans = två låtar.
Va så himla skoj att få träffa gänget igen.
Känns som att jag har en hel del gemensamt med en av dom,
personen kom fram till mig igår och började snacka.
Sa typ att de va länge sen, och så fick jag en jättekram.
Det var mysigt.
Har saknat det faktiskt.
Vet inte när jag får träffa denna person igen.
Förhoppningsvis på en kryssning som jag lovat att åka på,
när den personen ska åka och typ festa.

Måste kolla upp när den kryssningen kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0