Sitter och kollar

Sitter och letar resor nu.
De e la klart jag gör i och för sig,
eftersom jag har praktikplats på en resebyrå.
Men jag menar.. nu letar jag resor till mig själv.
Som jag nämnde tidigare ska jag ut och resa.
Men jag vet inte var, när eller hur.. eller med vilken arrangör.
Är som sugen på Turkiet.. har aldrig varit där, men skulle gärna
se hur de är där.
Samtidigt skulle jag lätt kunna åka till Bulgarien igen,
jag blev som kär i de landet.. folket var jättetrevliga.
Men vi får se..
Just nu lutar de åt Turkiet.. (om de inte blir någon tågluff).
Annars kan de lika gärna bli Gran Canaria, Mallorca, eller något
annat ställe.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det något du på riktigt funderar över, vilken arrangör du ska åka med? =S

2008-12-18 @ 11:58:05
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0