SM-Guld?

Kan det bli ett SM-Guld i år?
De är klart det blir ett SM-Guld.
Men vad jag menar är:
kan det bli SM-Guld för Skellefteå AIK??
Dom ligger nu trea.
Väldigt starkt och bra jobbat.
Imponerad.
Denna säsong har inte sett ut som jag trodde från början.
Men det är superkul att den inte ser ut som jag trodde,
för då skulle dom inte ligga så högt upp, tyvärr, tror jag sa 8:a.
Fast det är klart, det är inte slut än, men halva serien har la gått snart.
Man undrar ju om Renberg kan tillföra mycket.
Hur mycket har han att ge?
Vilka ska han spela med?
Hoppas han är i bra form när han ska börja spela.

Men som sagt.
Tar Skellefteå AIK SM-Guld???
Jag tror på Semi-final (om dom fortsätter som dom gör nu).
Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0