Varför mår jag dåligt?

Satt i bilen idag hem från Piteå och tänkte.
Jag vet inte varför, men fick en massa dåliga tankar
om mig själv.
Nog vet jag att jag kan en massa saker som vi gör på praktiken,
men jag kände mig så himla kass, vilket jag fortfarande gör.
Jag vill inte känna mig såhär.
Varför känns det som att de ibland inte vill ha mig på praktikplatsen?
Alltså, dom e ju trevliga, men känner mig i vägen liksom och att
dom inte uppskattar om jag gör något jobb, utan mer att det är dom
som slipper göra det.
Ett bra exempel på detta var när jag först märkte en halv pall med kataloger
och sedan fyllde på facken, sen bar jag bort resten till lagret.
Trodde att någon skulle komma och hjälpa mig bära, men jag hade fel.
Sen bar jag den andra halvan av pallen också, kan ju säga att min
rygg inte mådde så bra efteråt.

Just nu skulle jag faktiskt bara vilja vara hemma en vecka och tycka synd om mig själv.
Fast det hjälper nog inte.
Men skulle vilja vara hemma och försöka må bättre på något sätt.
Skulle vara kul om man fick uppskattning någon gång för något man gör.
Men jag känner mig bara ivägen, ofta.
Som att folk inte vill ha mig med.
Ibland känns det som att, vad jag än gör så blir det fel.
Vet ärligt talat inte hur länge jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0