Varit duktig

Det känns som att jag varit duktig idag.
Steg upp tidigt (10.30) för att vara helg.
Sminkade mig.
For iväg till Solbacken.
Där handlade jag 1½ julklapp..
Haha..
Alltså, köpte en julklapp och en till julklapp, fast den andra julklappen kommer
att slås in med en annan julklapp, så att de totalt blir en julklapp.
Så nu har jag bara kvar 1 julklapp att köpa.
Sen köpte jag 2 cider till nästa helg då jag ska festa.
(Jag vet.. de var inte så mycket, men jag har lite grann hemma också).
Handlade mat.
Sen for jag hem.
Insåg att jag behövde göra klart julpyntet, så pyntade klart.
De tog ett tag.. men nu är det verkligen Twinkle som bor här.
Det är en massa massa glitter i mitt rum.
Och en del julgranskulor.
Kommer ta några kort och lägga ut här sen.
Sen städade jag undan en del så det ser lite mindre ut på golvet.
Nu e de bara att dammsuga.. sen e jag typ klar.
Nu sitter jag och tar de lugnt ett tag.

Sweet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0