Varmt välkomnande

Fick ett varmt välkomnande när jag
kom till Coop och mötte upp Karin och Amir.
Trodde Amir skulle hoppa på mig,
han sprang mot mig.. gaah..
Blev ju typ rädd.
Karin sprang efter Amir, såg lite kul ut.
Men de var kul att träffa Karin igen.

Var hem tidigare idag och gjorde fint.
Städade, diskade, moppade golvet, rengjorde spisen.
Kände mig nöjd med hur fint de blev.
Sen dukade jag bordet också.
Säger bara wow.
Det blev jättefint.
Ska bli kul att höra vad dom andra tycker.
Sen ställde jag såklart in de jag ska dricka imorgon,
in i kylen och gjorde is till drinkarna.

Kommentarer
Postat av: kakki

hahaha ja visst fick du varmt välkomnande ;) shit va tiden försvann fort

2009-01-01 @ 17:32:37
URL: http://kakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0