Wii

Ja..
Ikväll var jag över till Wii och Fjant.
Det var riktigt roligt.
Amir trodde verkligen att jag skulle förlora mot han.
Han trodde jag skulle vara superdålig, men de var jag inte.
Jag tyckte det var riktigt skoj.
Först Mario Kart..
Kom trea först mot Fjant (hon vann såklart) men sen mot
Amir.. då vann jag!!! Amir kom bara trea då, fast han kört mer än mig,
Hihihihi..
Sen spelade vi bowling.. förlorade stort mot mästaren Fjant,
men vann över Amir igen.. hihihi..
Sen så spelade vi (jag och Fjant) Lips.. det var riktigt kul.
Tror jag vann två matcher och Fjant tre matcher..
Efter det blev det att spela tennis.
Fjant vann över Amir..
Jag förlorade mot Fjant, men vann mot Amir.
Fjant är ju en mästare.. hon va riktigt duktig.. men hon har ju spelet ;)
Amir däremot.. hehe.. vad säger man.. hihihihi..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha känner mig inte direkt som en mästare =P

2008-12-19 @ 09:29:50
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0