Den spännande dagen

Nu har det äntligen hänt.
Jag är så sjukt nöjd med hur den blev.
Verkligen!
Den är personlig och det är bara jag som har den!!!

Om ni undrar så har jag tatuerat mig idag.
Gjorde inte alls så ont som jag hade
förväntat mig att det skulle göra.
Enligt Anna så såg jag skräckslagen ut.. hehe.. men kändes
faktiskt inte så illa som de kanske såg ut.
Man e ju lite nervös i början.. men.. som sagt, de gick bra.
Pedagogisk tatuerare som var trevlig och lätt att prata med.
Kan inte beskriva hur nöjd jag är med den.
Han var bra att prata med om mina tankar, och han förklara som
varför vissa saker gick och andra inte..
Hur som helst så känns det jättebra ia alla fall!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0