Förvarning

Nu har jag inte updaterat vad som hände
hos mig måndag och tisdag.
Men ska göra det så fort jag får tid.

Har tusen saker för mig nu dagarna fram över,
så jag updaterar då jag får tid och möjlighet.

Nu väntar en oerhört spännande tid.
Nollningen.
Ska bli himla roligt.
Känns som att de blir ett bra gäng i alla fall.
Har ju några av mina favoriter som är med som Phösare.
Det känns underbart att dom e med, annars skulle jag nog faktiskt
inte orkat med eller har haft lust att varit med tror jag.
Som sagt. Nu e de otroligt mycket att göra.
Så ha tålamod med mig.
Kommer "gå under jorden" i två veckor, med start på måndag.
Men dyker upp den 21a då de är dans.

Vill ni något så kan ni ju alltid ringa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0