Tankarna snurrar.

Ska börja med att säga:
tack Anna för vår trevliga pratstund ikväll.
Den var väldigt trevlig.
Hoppas att du kryar på dig.
Vi får ses igen till veckan.


Världens sötaste Fjant!!!
Här är Anna (Fjant) och jag (Twinkle) i våra fina studentoveraller.
------------------------------------------------------------------------------

Ikväll var jag på middag hos familjen.
Sista middagen på länge.
Imorgon åker lillebror hem till Stockholm igen.
Kommer sakna han.
Verkligen.
Han e riktigt duktig på att laga mat.
Ikväll blev det Whiskeyflamberad Fläskfilé med vitlökskroketter
och tzatziki/bearnesås. Mums!!
Sen att han petade på mina blåmärken som jag fått genom dansen
får jag tåla..
Måste åka ner till Stockholm i höst och hälsa på han!


Anton (min bror) på en kryssning. =)


Jag och Anton (min bror)

-------------------------------------------------------------------------------

Har lite saker på gång just nu.
Hoppas såklart att de blir som jag vill.
Hade hoppats hela dagen, men det hände inte,
så det kanske händer på måndag.
OM det händer, det jag vill.. så blir jag överlycklig.
Sen är de andra saker som händer OM denna sak händer.
Men det tar vi då.
Och NI som vet vad detta är.. snälla, kommentera inte detta,
eftersom jag inte vill att alla ska veta.
Kommer nog ändå berätta detta sen OM det blir som jag vill.

Sen har jag lite andra saker i mitt huvud också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Naww! Va en jättemysig pratstund!

2009-08-08 @ 00:15:16
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0