Mycket gnuss

Var och dansade igår.
Gud så kul det var.
Fast jag har i och för sig oftast väldigt kul på en dans.
Men blev uppbjuden en del igår.. vilket va skoj.
Dansade med ett antal (kanske 4 - 5) nya dansare igår,
alltså.. sånna jag inte dansat med förut, men dom va riktigt
roliga att dansa med också.

Men det blev en hel del gnussande igår.
Det är ju såååå roligt och mysigt.
Det blir en helt annan känsla i dansen, jag känner att
jag upplever den mycket bättre.

Kan inte säga så mycket om Shake,
jag menar.. dom e ju kanonbra helt enkelt.

-----------------------------------------------------------------------------------

Idag blir det middag hos familjen..

och sen..

HOCKEY!
Första isträningen är idag.
Det brukar alltid vara roligt att se.
Spelarpresentationer och lite jippo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0