Nollningen

Nu har nollningen börjat.
Det känns faktiskt riktigt roligt.
Jag e så himla peppad.
Dessutom känns det som att det kommer lösa sig
med planering och införskaffning av saker INNAN nollorna kommer.
Så var det inte förra året, så det känns lite bättre.
Vår grupp, Grupp 6, Säden, ska sätta sig imorgon och
planera klart det som ska göras inför våra aktiviteter.

Det går bra med träningen inför nollningen.
Tror de börjar sitta nu för alla.

Gick Första Hjälpen kurs idag.
Men det känns nu i mina knän och i min rygg.
Har ont i båda dom.
Så jag antar att jag kommer sova väldigt gott inatt.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Har en massa tankar i mitt huvud, som jag inte direkt vill
skriva här, de är lite för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0