Snott av Fjant

Jag har insett att min senaste kyss: väldigt mysig..
Jag pratar: väldigt mycket ibland och ibland mindre.
Jag avskyr när folk: ljuger eller inte kan passa tiden (så respektlöst)
Min bästa vän är: Erika
Kärlek är: underbart när man kan hitta rätt
När jag borstar tänderna: så är jag nog lite filosof.. står och tänker en del.
När jag lagar mat: så gör jag ofta saker samtidigt.
Jag tänder på: fina ögon, utstrålning och fina överarmar
Jag är rädd för: spindlar, insekter och att mina de jag älskar ska dö
Den värsta känslan är: när någon man älskar dör.. finns inget värre.
Den bästa känslan är: när man får pussa och krama den man älskar.
Jag är bäst på: att planera och tänka alldeles för mycket
Jag är sämst på: att säga vad jag tycker och få folk att lyssna. 
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund.
Min mobiltelefon är: ca 3½ år, men jag tycker den är jättebra!
När jag vaknar på morgonen: är jag skitpeppad om de är något kul som ska hända, annars så e jag rätt så morgontrött.
Just nu tänker jag på att: nolle-p kan bli skoj iaf, de är ju en del roligt folk iaf.
Bebisar är: supersöta.. men att jag inte tänker skaffa någon förrän man har stabilitet.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Och denna kommer från mig från början :P

2009-08-12 @ 19:04:02
URL: http://metrobloggen.se/nathaliestrand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0