Sol idag

Sol ute
Sol inne
Sol i hjärta
Sol i sinne.

Det där stämmer bra på mig idag känner jag.
Känner mig varm inombords.
Vet inte varför, men jag känner mig glad idag.
Alltså.. visst brukar jag ofta vara glad.. men är gladare idag.
Utan anledning dessutom.
Underbar känsla hur som helst.
Hoppas jag får behålla denna känsla hela dagen.

Sitter och lyssnar på musik.. på balkongen.
Det är ju soligt, så man måste ju vara ute.

Annars händer det inte mycket idag,
Jo.. Fjant kommer hem igen!!!
Missed you!

Sen fick jag förresten lite dåligt samvete i lördags.
Visade sig att jag smittat en person när jag var sjuk,
jag hade bara jätteont i halsen och var hes.
Jag var och dansade förra lördagen och i lördags
berättade personen att jag smittat den.
De värsta är la att det inte blivit så bättre för personen.
Så jag hoppas verkligen att personen mår bättre snart.

Har inga planer för dagen alls.

Funderar på att sen en film ikväll..  eller kanske sy lite på overallen,
behöver jag verkligen göra.. har en del som ska på.
Även om vi ska ha symöte senare.. så känns de som att de e för mycket
som ska på, så lika bra att göra de innan också.

Har för övrigt tagit tag i sjungandet lite mer.
Sjöng igår i säkert en och en halv timme.
Var riktigt roligt.
Idag har jag däremot sjungit också.. men inte i micken då.
Men såklart jag sjungit ändå, de e ju så himla skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0