Sol, vind och vatten

Som rubriken bekräftar.
Idag har det verkligen varit sol.
Precis som igår.
Men det har varit riktigt skönt att ligga ute och sola
på morsan och Lennarts baksida.. på gräset.
Vet inte hur brun jag har blivit nu på två dagar..
idag blev det att sola från 10.10 till 14.10, med paus för mat.
Men det var riktigt skönt.
Bästa var att det blåste lite då och då, och att solen faktiskt
gick i molnen lite titt som tätt.. så det inte blev en sån stekande hetta.
Kan ju säga att det var ganska skönt.

Ikväll däremot blir det bad och eventuell grillning.
Känns faktiskt riktigt skönt att få bada lite efter idag.
Hoppas att det är varmt i vattnet, det borde som vara det med tanke
på att det har varit vamrt hela sommaren.
Men vad ska man ha på sig efteråt??
Äh, det löser sig.. men frågan e ju vad man ska ha på sig när man badar??
Det är det största problemet just nu.
-----------------------------------------------------------------------
Tog en paus i bloggandet och tog tag i att prova badkläder.
Det är inte lätt, men jag tror jag hittade vad jag ska ha på mig iaf.
Men sen.. vad ska man ha på sig efter det då?
Man måste ju vara helt torr. Hmmm..
Äh, det löser sig nog.. är nog inte så noga.
-----------------------------------------------------------------------
Var för övrigt på stan idag med Anna (Fjant) och Kristina.
Fast.. egentligen skulle vi till Bergsbyn och äta glass.
Men dom har stängt på måndagar..
så vi for in till stan istället och åt glass.
Sen så satt vi oss vid älven, på en hög parkbänk.
Det var skönt att det svalkade.
Vi såg även en gummibåt/barnpool(?) som åka på älven,
roligast hade så klart varit om de hade åkt under fontänen.
Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0