Veckan so far..

Okej.. nu kommer en liten updatering.
Skrev igår att de kanske skulle dröja lite, men här
kommer den i alla fall.

Tisdag:
Solade med Kristina.
Vet inte om jag blev så mycket brunare, men det
var härligt att ligga i solen i alla fall.
På eftermiddagen kom Sarah hit.
Det var trevligt.
Vi skulle dricka vin under sommaren och det var som
sista chansen att dricka innan sommaren tog slut inför
nollningen som kommer.
Men det var riktigt roligt att få sitta och snacka, både prata
lite skvaller, men även prata om grejer som har hänt hittills.
Det får vi göra om fler gånger.
Vi söp ner varandra, men de känns som att jag blev en aningen
mer berusad än vad hon blev.
Vi gick i alla fall till Travsersen (vår studentpub) och tittade och
snackade med de som höll på bygga lite där.

Onsdag:
Arbetsförmedlingen på morgonen.
Vet inte om det gav så mycket, men ska skicka in mitt CV till företaget
som höll i mötet, så får vi se om det leder någonstanns.
Men tar verkligen inte ut något i förskott.
Efter det var de dags att ha en liten paus.
Sen iväg på det första mötet inför nollningen.
Det känns spännande.
Men kommer inte säga vad mötet handlade om.
En sak som va riktigt rolig i alla fall var att träffa Sill igen.
Det var riktigt länge sen!
Sen va ju temat lite roligt också. :)
For över till Fjant på kvällen, som i början ägnades åt att färga mitt hår.
Syns visserligen inte en så stor skillnad, men det känns bätte i alla fall.
Samtidigt som färgen var i håret så sydde jag på overallen.
Vilken också blev nästan klar.. den blir ju aldrig klar, men
den känns ganska så redo inför nollningen i alla fall.
Sen efter det så såg vi "P.S I Love You", vilken var en jättebra film.
Verkligen någon film att rekommendera.
Tyckte de va så gulligt när Fjant grät så mycket i filmen.
Lite avis att inte jag kan gråta i filmer.. när jag vill det egentligen ibland.

Torsdag:
Oj, vad ska man säga.
Fab 5 har gjort ett riktigt bra jobb må jag säga.
Riktigt nöjd, även om det inte är klart än, men det är på god väg.
Sen blev det lite träning, men de krävs mer.
Ikväll däremor.
Har försökt komma fram till viktigt beslut.
Har inte riktigt bestämt mig än, men det måste vara klart inför
imorgon i alla fall, eller så får jag be om hjälp imorgon.
Jag tror nästan att det blir det senare alternativet.

Fredag:
Viktig dag, berättar senare.
Ni som vet, kommentera inte vad de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0