Vilken dag

Idag har det hänt en del saker.

Trodde jag skulle somna bättre igår än vad jag gjorde.
Men somnade till slut i alla fall.

Hur som helst så vaknade jag i morse, lite seg.
Sen när jag låg i sängen fick jag ett trevligt sms.
Fjant undrade om jag ville komma över och sy.
Klart jag ville!
Har ju bara träffat henne en kort kort stund under sommaren.
Så.. duschade och käkade frukost, sen tog jag mina
saker och gick hela långa vägen till henne.
Det kändes som en evighet innan man kom fram ;)
Väl där så satt vi på balkongen och sydde på studentoverallen,
drack blått vatten och snackade.
Det var en riktigt trevlig dag, förena nytta med nöje.
Fick ju en massa sol på sig också, vilket är kanonbra.
Är inte riktigt nöjd med hur overallen ska se ut, utan ska
ändra lite mer på den... dvs. ärmarna.

Senare for jag hem, och träffade familjen tvärt eftersom de lämnade
tillbaka min bil och sen tog dom hem min dator.

For sen och handlade lite mat och sånt.
Efteråt for jag och Kristina till Bergsbyn och åt glass.
Det var mums, och mätt blev man..
och de var ändå den typ minsta storleken.

Hann med att sjunga lite ikväll.

Blir en mycket spännande dag imorgon.


Fjant under min nollning =)

Kommentarer
Postat av: Anna

O vad jag inte gillar den bilden

2009-08-05 @ 14:59:21
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0