En del slutar förvåna en

En del kunder slutar aldrig att förvåna en.
Hade en typ 80-årig man idag som ringde in
till telefoni-supporten, han hade en vettig fråga
förrän denna fråga kom:
"Behöver man ha på datorn för att skicka ett mail?".
Ändå imponerad av att han hade skaffat en dator.

Annars går det bra på jobbet.
Tycker jag i alla fall.
Framåt.. sakta men säkert :P

Vad har annars hänt?

Det är -14 grader ute.
Brrrr...
Och det har snöat.

Rekommenderar filmen:
"Vicky Christina Barcelona"
Den var bra.
Annars är ju klassikern:
"Tomten är far till alla barnen"
riktigt riktigt rolig :)

Julavslutning på dansen igår.
Det var riktigt roligt.
Det kändes som att det gick bra,
riktigt bra på vissa.. och mindre bra på andra.

Jobb imorgon, sedan helg!
Ska bli skönt. Känns som att jag behöver det.
Har inte direkt sovit nå mycket i veckan,
vet inte varför..

Imorgon ska jag ta svininfluensavaccinet
hade jag tänkt, men det får bli efter jobbet.
Hoppas inte att jag får samma biverkningar
som Karin.. lite orolig för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0