Helgen

Vill först tacka Johan Tall som fixade utseendet på min blogg.



Annars så har helgen varit väldigt skoj.
Fredagen blev vääääldigt lugn.
Var bara hemma och såg film och tog de lugnt.
Var en välbehövlig vila.

Igår, lördag.
De var lite hektiskt fram till de att jag och Nina skulle bort.
Skulle som sagt fixa håret, sminka mig och välja kläder.
Med fixa håret menar jag.. färgning.
Jag och Nina gick i alla fall över till Thimmy där vi käkade grymt
god mat, drack alkohol och såg på hockey.
Efter det så blev det förfest här hemma, med singstar och ännu mer
alkohol :)
Sen gick vi ut på traversen, vilket var skoj.
Men det blev en del diskussioner efter att det stängde.
Var inte direkt positiv, utan har upptäckt att vissa personer är
otroligt barnsliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0