Nyårsplanerna bokade

Satt och kollade på dansbandskampen igår.
Spännande.. men ändå inte.
Kändes ganska klart vilka som skulle vinna.
Så, kände mig varken glad eller upprörd,
bara helt nollställd typ.

Efter dansbandskampen blev det singstar.
Vilket va skoj! :)
Lät kanske inte jättebra från min sida alla gånger,
men det var roligt i alla fall.

De va kul med fest.
Red Bull & Vodka! :)

Har jobbat idag.
De gick bra.. men vissa samtal tog tid.
Som sagt, hjälpte kunderna.

Ikväll blir det Bingolotto!
Blir spännande att se.. hoppas man vinner något.
Musiken är kanonbra! Iaf ett band :D

Nyårsafton verkar vara spikad nu också.
Skönt att kunna ha en färdig plan nu.
Nu kan man koncentrera sig på vad man ska ha på sig
och vilken frisyr + smink  man ska ha.
Kommer bli skoj! :)


Jag på nyårsafton 2008


Min bror Anton och Karin nyårs 2008.


Dekorationen på bordet nyårsafton 2008.

Som sagt.
Hoppas på en bra nyårsafton i år också. :)
Men kommer sakna min Jappmousse som jag gjorde
i fjol.. för den var GRYMT god!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0