Snöstorm

Alltså idag är det snöstorm.
De kan man lugnt påstå.
Och det är inte 5 cm snö som kommit,
utan snarare 3 - 4 dm snö..
Inte direkt roligt.. men men..
visst att det kommer snö, men det behöver
ju inte komma allt på en gång.

Jobbet har gått bra idag.
Eller.. stundtals i alla fall.
Fått en massa Bredbandssamtal.
Vilket har gjort att jag har lärt mig en massa
saker, som jag inte kunde innan, men mina
samtalstider är fortfarande för höga,
måste sänka dom på något sätt.

Vad mer?
Jo..
Jag skrev igår att jag skulle ringa en spåtant
angående en person.
Det har jag inte hunnit göra idag..
eller hunnit har jag väl, men det har som sagt
i alla fall inte blivit av.
Får ta det en annan dag.

Julen närmar sig med stormsteg (bokstavligen talat)
och jag ska sova borta 2 nätter.. typ.
Men jag har inte packat något för de nätterna än,
men de får jag la göra imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0