Idag gäller det.

Jepp, det är idag det gäller.
Idag som jag åker ner till huvudstaden.
Har packat allt utom datorn, det känns bra.
Har även stökat undan lite.. så det ser lite finare ut.
Dessutom ska de bli mer dammfritt innan jag åker,
ska dammsuga snart..
Sen är det som klart.

Det är med blandade känslor som jag åker ner.
Ena sidan kommer tycka det kommer bli skitskoj att få träffa Anton
och umgås med han och ha praktik så centralt i Stockholm som det
verkligen är å andra sidan ska det verkligen bli skönt att komma bort från Skellefteå.
Men kommer sakna mina vänner här i Skellefteå och Lycksele.
Brukar ha mycket kul med er, så de kommer jag sakna.
Dansa.. kommer ju inte få dansa på evigheter, känns de som.
Det är klart det finns dans i Stockholm också.. men vet ju inte hur man tar sig dit,
men det löser sig säkert.

Kommentarer
Postat av: slampan

nu ska du o jag bli sthlmare

woff woff woff

2009-02-20 @ 19:19:54
URL: http://cassanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0