Nu e de dags!

Nu e de dags att verkligen ta tag i denna blogg igen.

Har insett att jag inte kommer att gå på Traversen något mer.
Ja, eventuellt i april.. annars kanske kanske kanske kanske i maj.
Beror på SM.

Åker till Stockholm på Onsdag om en vecka.
Känns konsigt.
Har inte börjat packa än, fast jag borde.
Men man undrar ju vad man ska ha med sig, ska kolla med kläder.
Sen filmer och sånt där ska också med.

Har varit på stan idag med en klasskompis, Malin. Supertrevlig.
Men hon saknar vissa saker på stan.  :P
Passade i alla fall att posera lite grann på stan.
Så här vackra blev bilderna.



Så här glad är Malin att Melodifestivalen kommer till Skellefteå. =)
Yeeeeeeeeah!!!




Här är jag och Måns.. eeeh.. eller jag menar en Dinosarie som står utanför
Schlagertältet som dom håller på att fixa i ordning. =)


Har btw. gått ner 4,6 kg. på fem veckor.

Kommentarer
Postat av: Fröken Deilert

Det kom aldrig nå rosa bajskorvar!!

2009-02-15 @ 14:05:23
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till viktnedgång, bruden!

2009-02-17 @ 20:37:19
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0