Trodde verkligen..

Jag trodde verkligen att jag skulle få slippa
snön då jag äntligen åkte söderut för att
bosätta mig här i tre månader.
Men så fel man har.. det började snöa igår..
och de låg kvar på marken.
Men idag kom de ännu mer.. så när jag gick ut,
så låg de mer snö på marken och det har snöat ikväll.
Jag tycker inte det vädret behöver förfölja mig söderut.

Var på stan idag.
Skulle bara in på Gallerian och köpa skruvmejslar för att
skruva ihop min byrå som jag köpte på IKEA och sen
var jag in på Body Shop och köpte Body Butter, är så himla
torr nu.. inte alls kul.. det har börjat svida. Så nu har jag smörjt
in mig ordentligt och ska smörja in mig innan jag går och lägger
mig också.

Imorgon börjar min praktik på Ticket på Götgatan.
Ingen stor butik, men ack så bra ändå.
Hoppas bara att det blir kul.
De verkar då trevliga de jag har pratat med.

Sen får man la se när man får någon feedback på examensarbetet.
Är inte direkt oroad över det.. utan blev nöjd med resultatet.
Men men.. har gjort mitt bästa.

Nu blir det snart middag.. mums. Börjar bli hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0