Bra dag

Var faktiskt en bra dag idag.
Lektionen var givande, men de var mycket att ta in.
Känns ibland som man glömt bort massa saker.

Efter lektionen blev det ett träningspass med Core.
Det var riktigt riktigt kul faktiskt, även om jag kände mig
ganska dålig ibland, men jag gjorde mitt bästa varje gång,
det är ju de som räknades.

Sen blev de lunch på Waynes.
De var trevligt att luncha med tjejerna.

Blev en del shopping på stan också.
Hehe.. köpte en foundation som egentligen har kostat
typ 400.. men köpte den för 75 kr.
Kanebo!!! Bra märke dessutom.
Hon gjorde fel på Kicks sa hon.
Hehe.. men inte mig emot. =)

Efter de blev de hem och äta middag med familjen.
Sjunga massa Singstar, Anton e väldigt duktig.
Sen spelade vi lite spel.

Kom hem vid 23.
Har försökt få igång mitt office word, men de funkar inte. =(
Saknar min Product Key, har ingen aning var den är, om jag
ens fått någon, känns inte så eftersom jag hade alla datagrejer här.

Ska duscha sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0