Förbättring

Har varit dålig på att updatera denna blogg.
Jag vet inte varför, men har haft tenta i fredags,
sen gick vi på bio och spg "Benjamin Buttons otroliga liv".
Jag tycker det var en bra film, kanske inte den bästa jag sett,
och jag vet inte om jag skulle köpa filmen, den den var helt
okej. En trea av fem.
Sen blev det en lugn hemmakväll vilket var skönt.

Igår var det en bra dag.
Nathalie fixade mitt hår, blonderade, slingade och lockade det.
De blev superfint. =)
Verkligen så nöjd.
På kvällen blev de fest.
Dock va jag ganska full..
Inte för full, men lagom, hade kontroll.

Idag Söndag, är hittils en okej dag.
Lite trött och seg, men annars helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0