Nyårsafton

Hade en väldigt bra nyårsafton.
Det var riktigt roligt.
Steg upp halv tio på morgonen.
Tväråt frukost, packade ihop de jag skulle ha med
mig hem för nyårsafton.
Sen fick jag skjuts hem.
Sen började det hela kl. 10.25:
- Slingade håret
- Gjorde salladen
- Kopplade in Singstar
- Tvättade ur färgen + duschade o rakade benen
- Rullade upp håret på spolar (jepp jag såg ut som en gammal tant)
- Gjorde efterrätten
- Gjorde i ordning påslakan & örngott
- Dekorerade köket lite till
- Sminkade mig

Sen kom Kakki kl 14.
Då blev det:
- Fixa Kakkis hår
- Kakki fixade mitt hår
- Bytte om
- Dekorerade efterrätten

Sen började jag och Kakki kl 15 äta lite Jello-shots.
Hehe.. dom var riktigt goda.. smakade inte så mycket vodka.

Kl. 16.15 kom Amir och Nisse.
Anton kom kl. 16.25.
Så jag började med förrätten.
Vitlöksbröd. Mums!
+ Sallad.

Vi hade det trevligt, satt och snackade och skrattade en hel del.

Varmrätten blev väldigt lyckad om jag får säga det själv.
Marinerad fläskfile med kryddade "potatischips" och rödvinssås.
Mums!!

Fick diska lite, Kakki hjälpte till.

Sen var de dags för efterrätten.
Jappmousse. Mums!!!

Blev väldigt nöjd med middagen som sagt.
Sen sjöng vi Singstar, såg Grevinnan och betjänten och pratade ännu mer.

Åkte taxi kl. 22.30 till Campus.
Umgicks med folk där.
Såg massa fyrverkerier från andra sidan älven.
Riktigt fint.
Sen gick vi in ett tag.
Innan vi for till Villagatan där de inte var nå mycket fest, så vi for till Max vid 2.
Kom hem igen kl. 3.30.

Lyckad nyårsafton.
Ringde dessutom fel till någon som var astrevlig och önskade mig Gott nytt år. =)

Tack alla för en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0