Varit dålig

Har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg.
Huvva alltså.
Har en annan blogg som jag uppdaterar flera
gånger.. men ska försöka bättra mig på denna.
Den andra handlar om min viktkamp.

I helgen var det i alla fall klassfest.
Jag hade jättekul, vi åt kinamat och drack.
Drack ännu mer, dansade, pratade.. spelade spel,
vissa tyckte att dom var tråkiga, men so what??
Kom på något bättre då.
Nästa fest fixar jag inte, för de verkar inte vara
många som uppskattade det i alla fall.
Efter klassfesten bar det av till Traversen,
jag hade kul, snackade med intressande personer.

I lördags var jag och dansade.
Jag hade hur roligt som helst.
Åh, vad kul det är alltså!!!
Tror jag dansade 3 timmar.
Satt bara i pausen och stod någon enstaka dans.
Men man vill ju vara på golvet hela tiden.
Bandet som jag dansade till börjar bli min favoriter,
visst jag har gillat dom från första början, men dom blir
bara bättre och bättre. Så dom är på delad favoritplats.
Grymt bra alltså!!!


Söndagen, sov läääänge.

Men så välförtjänt.

Tog de lugnt, sen blev de film hos några kompisar.

Den var helt okej alltså.

Min mage mådde inte bra i morse, inte inatt heller,
så valde att vara hemma idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0