Borde kanske vila

Egentligen så borde jag kanske bara ligga ner och vila.
För mitt huvud säger det.. eftersom det gör ont.
Men tog precis en 1 grams Alvedon, så den borde hjälpa.

Jag ska iväg och dansa ikväll.
Ska bli riktigt riktigt roligt, med tanke på att det är
ett bra band som spelar ikväll, Mickeys.
Älskar att dansa, och de kommer nog bra folk ikväll.

Men som sagt, egentligen säger mitt huvud ifrån.
Fast ikväll tänker jag inte lyssna på det.
Jag SKA iväg, så enkelt är det bara.

Snart e de dags.. e superpeppad..

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Inte bra att vara för aktiv när man har huvudvärk gumman du måste ta bätre hand om dig.

Ledsen att jag inte har ringt dig tillbax e jättenyfiken.

2009-07-22 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0