Borde varit hemma.. men så underbart

Egentligen så borde jag ha varit hemma igår.
Det känner jag verkligen nu i halsen.
Var och dansade igår till underbara Shake.
Hade hur roligt som helst, verkligen.

Fick dansa med nya riktigt duktiga dansare också.
Så himla roligt att bli uppbjuden av folk som man sett
på danser, men som aldrig lyckas få en dans med.
Så ska försöka bjuda tillbaka på fredag i Käcktjärn,
då återigen till underbara Shake.

Vad ska man säga egentligen?
Har haft en riktigt riktigt rolig danshelg.
Man kan ju bara inte vara hemma när man vet att det kommer
duktiga dansare och ett bra band.

Min hals är ju inte bättre efter helgen,
men jag får vila den idag och imorgon, sen lär man la snacka mer liksom.

Sen när man kom hem efter dansen igår, så blev ju inte halsen bättre
av att man satt i telefon i några timmar.
Men det var trevligt sällskap man snackade med och tiden gick fort,
så det var väldigt roligt.

Mitt huvud går liksom runt runt.. finns mycket att tänka på nu.
Men de mesta är bara positivt.. just nu i alla fall.
Orkar inte tänka på de negativa, men de kommer la senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0