Dans imorgon!

Ser verkligen fram emot morgondagen.
Ska bli en himla spännande dag.
Jag är så himla peppad på att få dansa.
Det är ju inte bara ett band som spelar imorgon,
utan det är tre stycken band, nämligen;
Rolandz (med Robert Gustafsson), Shake och Martinez.
Har hört alla band utom Rolandz förut.
Vet att dom andra två banden är bra.
Undrar hur kvällen rent dansmässigt artar sig.
För de flesta åker nog för att titta på Robert Gustafsson.
Min morsa och hennes karl Lennart ska dit, men dom åker
ju inte dit för att dansa, men nog lär dom dansa lite ändå.

Blir kul för dom att få se mig dansa, för det har dom bara
gjort en gång förut, och då var jag inte alls lika bra som jag är nu.
Klart man har utvecklats med åren liksom.
Tränade mer bugg förut än vad jag gjort det senaste året..
men tänker träna mer nu i höst.
Vill ju bli ännu bättre.

Men som sagt..
Nu laddar jag bara för imorgon.
Och hoppas att min hals mår bättre.
Kommer knapra Alvedon och halstabletter imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0