Efter regn kommer solsken

Idag regnar det.
Faktiskt riktigt skönt.
Nu har man en anledning att stanna inne. =P
Nä.. men jag gillar att vara ute.
Men vad jag menar är.
Min nacke är fortfarande inte bra, men den börjar bli bättre.

Igår kväll var inte alls rolig.
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig.
Hade bara tänkt att vila nacken och ta de lugnt.
Visserligen blev det en lugn kväll, det blev det.
Men.. jag var riktigt deprimerad.
Jag tänkte på en hel del saker.
Saker som jag vet inte kommer att hända, och det gjorde mig ledsen.
Det är kanske bagateller för er.. och ni skulle sagt att det nog är
bäst som det är. Men det kändes riktigt tungt för mig.

En del saker som jag hade tänkt mig blev inte alls som jag tänkt.
Har helt tappat motivationen för vissa saker.
Vilket egentligen inte alls är bra.
Jag vill ju vara den glada, roliga och snälla Linnéa som jag brukar.
Men just nu känner jag mig varken glad eller rolig.
Vet att jag har vänner som verkligen bryr sig om mig, och vänner
som inte bryr sig lika mycket.. men det förväntar jag mig inte heller.
Just nu känns det bara tungt.
Det har inte hänt något speciellt egentligen.
Men det är mycket som far runt i mina tankar nu.
Vet inte hur länge jag kommer att orka med det.

Kommentarer
Postat av: kakki

hm, tråkigt att höra att det känns så deprimerande allså. Önskar ja kunnat hjälpa dig osv.. e nog i samma båt, e också velig av mig just nu och oroad för massor inför hösten. Men försök se det positiva - värre kan det ju inte bli? det kommer gå bra för dig, även om du e rädd att misslyckas så e ja säker på att du kommer få en bättre tid snart :) STOR kram från Israel!!

2009-07-10 @ 17:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0