Inför nolle-p, födelsedag och lite annat

Jag vet inte om det egentligen har hänt så mycket nytt.
Det känns inte direkt så.
Men här kommer lite updateringar i alla fall.

Min hals mår betydligt bättre än vad den har gjort.
Så nu kan jag prata nästan helt normalt.
Vilket är väldigt skönt.
Men kan fortfarande inte sjunga.. har försökt lite smått, fast det låter inget vidare.
Ska inte anstränga rösten för mycket, eftersom de bara blir värre.
Fast tydligen går det bra att prata.. för det har jag gjort mycket de sista dagarna.

Vad mer är nytt?

Fick mail igår av Överphösarna inför nollningsperioden som kommer om ca 2 veckor.
Ett långt bifogat exemplar av nolle-bibeln, på hela 18 sidor som jag faktiskt
satt och läste igenom igår.. eftersom jag inte hade något bättre för mig.
Visst kommer jag anstränga mig i år också, men inte alls lika mycket som i fjol,
då de blev på tok för mycket saker som jag gjorde och tog på mig..
Vet inte alls hur min grupp är dessutom.
Eftersom jag inte är gruppledare i år så behöver jag inte anstränga mig lika mycket.
Kände mig som en gruppledare i fjol.. med tanke på att jag delegerade och såg till
så att grejerna faktiskt blev gjorda. Visst kunde det kanske ha blivit ett bättre resultat.
I år ska jag se vart de leder om jag inte alls är lika framåt, om jag är mera laid back.
Jag vet inte vad det är, men känner mig inte lika positivt inställd till denna nolle-p
som jag faktiskt gjorde i fjol. Vet inte vad det beror på.

Var en kortis på stan idag.
Inte så himla kul.. men man gör vad man måste.

Resten av veckan ser ut så här:

Tisdag: Min födelsedag!
Fyller 25 år! Börjar känna mig lite gammal.
Liksom som att livet borde ha börjat nu och att man borde blivit lite mer vuxen.
Men man kan ju liksom inte göra saker som man inte styr över.
Undrar hur denna dag blir.
Kan ju inte bli värre än i fjol i alla fall.. usch så tråkigt de var.
Var ensam i Umeå.
Hyrde ett rum över sommaren.. och sommarjobbade på en resebyrå.
Vilket inte va så kul, just denna dag.
Men de värsta va la att komma hem till ensamheten, de få som hörde
av sig och grattade.. blev liksom ingen tårta eller något.

Onsdag: Dans!
Blir att åka till Baggböle på kvällen och dansa.
Ska bli himla skoj. Date som spelar, och dom brukar vara bra.

Torsdag: Inga planer hittills

Fredag: Dans!
Blir Käcktjärn denna gång.
Shake som spelar! Me like!
Kommer nog bli jätteskoj!

Lördag: Vet faktiskt inte än.. ev. fest.

Söndag: Vilodag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Äsch! Jag ska se till o peppa upp dig inför nolle p! =P (btw... bästa o göra när ngt inte går som det ska (förutom att försöka rätta till det såklart) är att inte ta det personligt)

2009-07-27 @ 17:52:45
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0