Sååå roligt!

Igår kväll var jag som sagt bestämd.
Jag var hes när jag åkte iväg till Baggböle, Umeå.
Men när jag väl var där så blev det nog en anind värre.
Är inte mer hes, utan har mer ont i halsen.
Aj aj.. men men.. sånt man får ta.
Skulle verkligen inte ha velat missa dansen igår.

Det var inte så himla mycket folk på dansen igår, vilket var synd.
Men folket som var där ska man verkligen inte klaga på.
Hittade bara bra och roliga dansare att dansa med.
Så ska verkligen inte klaga på folket.
Visserligen fick man stå någon dans,
men det gjorde verkligen inget, med tanke på halsen.

Bandet som spelade var kanonbra. Mickeys!
Åkte inte 14 - 15 mil enkel väg för att dansa till ett dåligt band.
Gillar deras blandning av musik och deras energi.
Blir bara bättre och bättre för varje gång.
Hoppas verkligen man får dansa till dom snart igen.



Jag och Andreas i Mickeys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0