Svetten lackade

Som min rubrik säger.
Wow vilken kväll det var igår.
Var verkligen nöjd med kvällen när jag kom hem igår.
Igår var det Rolandz (med Robert Gustafsson) och Shake.
Rolandz var kanske inte det bästa jag har hört, men dom var okej.
Han var lite smårolig emellanåt, det var nog de som va grejen.
Han bytte ju t.o.m scenkläder.
De flesta som var där var ju där för Rolandz skull, det var som en konsert,
folk stog och bara tittade, de gjorde även jag ett tag.
Hörde att det var 1500 personer där, de är ganska så mycket.

Men jag hade i alla fall väldigt roligt.
Jag fick dansa väldigt mycket. Mer än vad jag trodde från början.

Ikväll blir det spännande.
Det är åter igen Shake på scenen.
Dom är ju grymma.. så enkelt är det.
Men får se vad det kommer för dansare till Bredsele ikväll.
Hoppas de blir kul i alla fall.
Har faktiskt inte så höga förväntningar, har ju inte varit i Bredsele ikväll,
sen verkar många dansare som jag snackade med igår, inte komma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0