Veckan som gått

Måndagen och tisdagen var ganska lugn,
kan man säga.. milt uttryckt. Jag gjorde inget alls.
Men nacken kände sig fortfarande påmind.

Onsdag däremot.
Jag träffade en gammal kompis.
For hem till han, snackade och lärde han dansa lite.
Vilket var skoj, för det gick faktiskt ganska bra.
Går lite lättare att förklara nu när jag har dansat kille flera gånger.
Sen bar det av att käka.
Efter det var vi på bio och såg Ice Age 3.
Tycker den filmen var bra. Hade inte så höga förväntningar på filmen,
så kanske därför jag tyckte den var bra.
Det var trevligt att bli bjuden på både middag och bio.
Men vi är som sagt bara kompisar, och det vet han också.
Ingenting annat på den fronten.

Torsdagen var skoj.
Efter att ha ställt väckarklockan, men inte fått något sms av Erika
ställde jag klockan på en annan tid.
Men då ringde hon istället och väckte mig och sa att hon redan var i Skellefteå.
Snabbt som blixten försökte jag klä på mig, käka frukost och sminka mig.
Skulle in till stan snabbt.. och med tanke på att brorsan hade lånat bilen
så fick jag nu istället ta bussen. Vilket inte händer ofta.
Men det var riktigt skoj att träffa Erika igen, det händer inte så ofta.
Bestämde mig denna dag att jag ska in på Red Dragon i Umeå på onsdag till veckan och snacka
med en tattuerare om min blivande tattoo.. ser fram emot den dagen jag faktiskt ska göra tattoon.

Fredag.. idag.
For in till stan idag igen, för ett ärende.
Var tvungen att handla en sak, så då passade jag på att köpa bussbiljetter tills på onsdag
då jag ska till Umeå. =)
Efter stan blev det att träffa Kristina, gå till Handlarn och hyra film.
"My friend's girlfriend" och "Harry Potter Fenixorden".
Filmerna var helt okej.. kanske inte jättebra.. men okej.
Därefter filmtittning.. så kollade vi på Dansbandskampen!!
Har den inspelat.. två avsnitt.
Men kollade bara på ett av dom.. det var den gången då Highlights va med.
Behöver ju inte nämna att Scotts och Larz Kristerz var med.
De var kul att se den igen.. var ju ett tag sen. Johan var rätt ny i bandet då.
Sen efter att ha sett det så sjöng vi kareoke.. nej inte Singstar.. utan kareoke.
Bara sjunga för att det är kul, inte för att tävla om poäng.
Det var riktigt roligt!
Så nästa gång jag/vi åker kryssning så ska vi köra varsin låt som vi valde till
den andra.. och de lät faktiskt bra.
Jag fick låten "Håll om mig" av Nanne.
Den är faktiskt riktigt rolig, och hon sa att det lät bra då jag sjöng den, så jag får lita på henne.

Nu ska jag nog snart lägga mig och läsa klart min bok, så jag kan börja på del 3.
Nu läser jag "En shopaholic i New York" och snart blir det "En shopaholic säger ja".

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Kul se ice age 3 ? :) Vill också se den :)

2009-07-11 @ 12:25:37
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0