Bilder..

Förra veckan var jag inne i ett stim.
Jag hade en kreativ vecka.
Jag spelade gitarr, sjöng, dansade, skrev dikter och tecknade.

Blev väldigt nöjd med mina teckningar.
Två stycken som spelar i ett av mina favoritdansband fyllde 30 år förra veckan.
Så.. jag tänkte ju vara lite snäll då, för jag visste att jag skulle och dansa
till dom på onsdagen.. och en av dom fyllde på lördagen och den andra fyllde nu
i måndags.
Så därför satt jag flera timmar och sena nätter med två teckningar.
For sedan och köpte ramar till teckningarna och så offrade jag en affisch som jag
satte som bakgrund, så det inte skulle bli vitt på vitt på vitt.
Slutresultatet ser ni här:


Ni som dansar.. eller är inom branschen.. ser ni vilka det är??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0