Blir så förvirrad

Du leker fortfarande bara med mig,
varför beter du dig som du gör?
Du vet ju att jag gillar dig,
när du pratar, jag dig alltid hör.

Nyss undrade du om jag inte längre var dig kär,
jag visste faktiskt ärligt inte vad jag skulle svara.
Du tyckte att jag ignorerade dig och inte var där,
men är det bara runt dig som jag ska vara?

Blir så förvirrad, för jag vet inte vad du vill,
men jag antar att du bara med mig leker.
Varför har jag så himla svårt att säga till,
istället för kramas, du min rygg smeker.

När vi kramas känns det inte som du vill släppa,
jag kan ha fel, men det är känslan jag får.
Mot mig beter du dig som jag är din, du är herre på täppa,
men jag antar att tiden läker alla sår.


Copyright
Linnéa Berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0