Förvirrad

Jag är riktigt riktigt förvirrad.
Får som dubbla budskap av en person.
Vet inte riktigt..
Som sagt.. igår fick jag höra:
"Är inte du kär i mig längre?"
Eeeeh.. what??? Kär?
Seriöst.. visst.. har haft känslor för personen i fråga.
Men det har man kommit över för ett bra tag sen.
Något finns fortfarande kvar, men det kanske inte är så konstigt.
Men när man ställer en sån fråga.. man blir ganska ställd.
Så..
Jag gjorde det lite lättare för mig.
Ringde en spåtant, vid namn Sonja.
Hon hade ganska så rätt i det hon sa.
Han är väldigt trevlig, snäll och charmig och egoistisk.
Sen tycker han är du är snygg.. skitsnygg med andra ord.
Han är väldigt attraherad av dig.
Det kommer inte bli något mellan er, eftersom han inte vill ha sällskap.
Han vill inte ha sällskap alls just nu.
Det kan hända något mellan er på den attraherade sidan.
Tyckte det var väldigt intressant det hon sa.
Kanske stämmer?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0