Kräfta!

Alltså.. detta är helt sjukt.

Jag åkte hem till morsan och hennes karl idag.
Dom var inte hemma just då, tur att man har nycklar.

Så jag lämnade väskan inne, tog fram MP3:n och en bok
som jag hade med mig.
Gick ut på baksidan.
Satte mig i en skön solstol (den typen där man kan typ ligga ner om man vill).
Bara satt där och lyssnade på musik och sjöng med i låtarna.
Var bara så underbart.
Messade med brorsan.. det visade sig att han slutade 14.15.. så han skulle
vara hemma vid 14.30.
Morsan och hennes karl for och hämtade honom.. så dom kom hem vid 14.30.
Men då hade jag halvlegat där i 1.30 redan..
Så dom kom hem.. kom ut och satte sig med mig och snackade..
Satt ute till 16.10.
Nice nice.. typ 3.10..
Har inte solat något tidigare i år.. även om jag velat och haft lust,
men har bara inte kommit mig för.
Visst har jag varit ute.. det har jag.. herregud, man kan ju inte sitta inne bara.

Men det syns verkligen jättemycket att jag har fått färg idag.
Helt sjukt hur röd man kan bli av den där korta tiden.
Det röda kommer senare att övergå till brunhet.. om jag fortsätter sola.
Vilket jag absolut ska!

Imorgon blir det att sola baksidan av kroppen, idag blev det bara framsidan.
Men jag SKA vara brun efter sommaren, utan att ha varit utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0