Nå så underbart..

Det var en helt magisk kväll igår kan man lugnt säga.
Helt fantastiskt.
Den ena duktiga dansaren efter den andra avlöste varande.
Dansade visserligen med två nybörjare.. men de fanns potential.
Men man kan ju inte få allt..
Hittade i alla fall en ny favorit.
Riktigt duktig på att dansa en foxtrot.
Så sjukt roligt.. och de kändes som att de gick så otroligt bra dessutom.
Det roliga var att han bjöd upp mig också.

Sen ska man verkligen inte klaga på bandet.
Bandet, som heter Shake är mina favoriter. Yep favoriter!
Visst kan man fler låtar till andra band, men jag gillar
soundet som dom kör och variationen på låtarna,
dvs. allt från deras eget material till Tomas Ledin eller Pink.

Hur ska någon danskväll kunna slå denna???
Jag menar.. jag längtar redan nu till nästa danskväll med Shake!
Och den blir tyvärr inte förrän i slutet av Juli. =*(
Blir som en tidig födelsedagspresent till mig själv.. gånger två.
Både den 24:e och 25:e Juli. (tror jag)
Som sagt.. en kväll med Shake på scenen kan aldrig bli fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0