Så UNDERBAR danskväll

Det finns inte.
Det var en så himla underbar danskväll igår.
Jag kan berätta om min dag igår.

Började med att man steg och upp och duschade.
Mötte Kristina.. och for in till stan.
Kändes inte så värt att duscha.. för de va ju kokhett ute..
men man var ju fräsch iaf.
Hur som helst..
Kristina hade bokat tid på Make Up Store igår så hon blev
sminkad riktigt snyggt.. wow.. verkligen.
Sen blev de en sväng på ICA, och mackinköp.

Hem till Kristina och ladda ännu mer.
Käka mat och sminka sig och fixa håret.
Klädde sig.. var riktigt nöjd.
Hade ett rosa linne, ett svart linne under.. och korta leggings.

Sen bar det av till Gräsmyr.
Wiiiiiiiiieee...
Kom fram 19.45.. hann lyssna på de två bandens skivor.
Väl inne.. så blev de att lämna väskan.. och sen spela lite fotboll..
eller vi passade väl bollen till varandra mest.
Vissa passade bollen lite snällare än andra. =P
När dansen väl startade.. ja.. det var 25 grader klockan 20.
Klart man dansade direkt då.
Riktigt roligt.
Dansade en halvtimme.. och lite till.
Sen stod man och snackade med en trevlig person i 20 minuter kanske.
Behövde lite paus i den hettan.
Sen på dansgolvet igen.. oj, jag vet inte hur länge, men jag dansade iaf.
Så roligt de var.
Underbart roligt!
Hittade två nya riktigt duktiga killar.
Sen blev man uppbjuden av en kille som tyckte jag dansade superbra bugg.
Ååååååh.. de känns så himla kul att någon säger det. =)
Händer inte särskilt ofta.
Och när jag dansade med en av mina nya favoriter så kände jag liksom blickar
från folk som inte dansade.. jag kände mig så himla bra just då.
Vilken underbar känsla. =)
Det var dessutom grymt bra musik.
Det var två riktigt bra band som spelade.
Ett av banden har jag inte hört på länge, men dom spelade betydligt bättre än
vad jag minns att dom spelade sist.
Inga mygg dessutom.. dom kom på slutet, men man ska verkligen inte klaga.

Sitter här och undrar om jag får dansa med mina nya favoriter igen.
Om jag nu får det, så undrar jag när nästa gång blir.
För dom var verkligen bra. Synd att jag inte fick dansa med en av mina
favoriter tidigare på kvällen.. för de var inte så länge kvar när jag dansade med han.
Dansade som kille igår också.
Med Erika såklart. Hon e den enda jag kan föra hittills.
Det är kul att dansa kille också, men kan inte så många turer så de är lite svårt,
men de går bra i alla fall.

Efter dansen så skrev fyra av personerna ur ett band i min examensbok.
Blev personliga hälsningar, vilket är skoj.

Har suttit idag med min examensbok och en massa foton.. och gjort min scrapbook
för min examen.
Blev väldigt nöjd, men är inte alls klar än.. eftersom jag saknar några personers hälsningar.

Men denna danskväll kommer jag leva länge på.
Bara längtar och längtar tills nästa danskväll.
Har fått värsta abstinensen.
Men blir ju knäpp på en person. Vet verkligen inte hur jag ska beté mig.
Har ingen aning. Så förvirrad liksom.
Men men... kommer nog på de förr eller senare. Ingen brådska liksom.

Underbar danskväll igår iaf.
Min stegräknare slutade igår efter dansen, och endast dansen inräknad,
inte när jag gick innan eller efter dansen på:
19.703 steg!!!!
Så nöjd.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0