Tack min underbara vän

Vill tacka för att du är underbar och snäll,
att du alltid finns där för mig.
Jag vet att jag kan ringa dig var kväll,
detsamma gäller givetvis för dig.

Du är speciell, fin och otroligt unik,
oavsett vad vi gör är det så himla kul.
Tack för att du är du, du är specifik,
att umgås med dig är som att varje dag är jul.

Jag känner mig lyckligt lottad som är din vän,
för att jag fått lära känna dig och att umgås.
Med dig kan man snacka om allt från skit till män,
hoppas att jag lite grann på dig brås.

Jag vill tacka för alla dagar vi haft och vi får,
för de är ovärderliga och du är rolig.
Hoppas verkligen vi håller kontakten även om tiden går,
för jag vet ju att du är helt otrolig.


Copyright
Linnéa Berg


Tillägnat er:
   
     

Har jag glömt någon som ej är med här, så ber jag om ursäkt..

Kommentarer
Postat av: Liz

Åh vad fint =D

2009-06-08 @ 14:28:02
URL: http://dublinbaby.wordpress.com
Postat av: Anne

tack gumman, vad söt du är!!! hoppas vi får tid att ses något snart igen.

2009-06-08 @ 15:21:16
URL: http://purplepoppage.blogspot.com/
Postat av: Kristina Marklund

Tack vad rörd jag blir så fint skrivet kramar.

2009-06-08 @ 21:55:01
Postat av: Frida

Naaw ^^

2009-06-10 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0