Kryssningen 7/3

Måste bara säga att det var länge sen jag hade så kul.
Missförstå mig inte. Öl-provningen var väldigt kul också.
Men eftersom de var länge sen jag åkte båt så var det sjukt
kul att åka denna gång.
Åkte med Birka Paradise.
Kan säga.. verkligen en bra båt!!!
Fast dansgolvet var inte det skönaste för mina knän nu i efterhand.
Men de var grymt skoj att dansa.
Fick dansa med en grymt duktig kille.. och de gick grymt bra också.
Kristina blev avundsjuk eftersom jag dansa med den killen väldigt
många gånger.. hehe.. och hon dansade med han bara en enda gång.
Hihi.. men han tyckte ju att jag var duktig så.. =)
Fick höra det av kryssningsvärden också.. att jag var grym på att dansa.
Vilket är kul att höra. Eftersom jag tycker att jag är bra, men att jag kan bli
betydligt bättre.. finns alltid saker att träna på.
Bandet som spelade på kryssningen var så jävla bra.
Dansband var det.. men jag gillar ju de!
Dom är grymt trevliga att snacka med, vilket jag gjorde mycket.
Var även på discot med dom, så de var grymt skoj.
Fick dansa en foxtrot med gitarristen i bandet, han bjöd upp mig.. *naaaaw*
Sen satt vi och snacka långt in på småtimmarna..
Dagen efter var de musikfrågesport, jättekul.
Sedan var de dags för kareoke.
Vem tror ni ställde upp???
Haha.. just de.
Jag (och Kristina).
Vi sjöng "Tusen och en natt" Charlotte Perelli.
Tror att jag hördes mest.
Dessutom försökte jag få med publiken och showa lite.
Sen ser jag att två av bandmedlemmarna står och kollar och ler..
Då skar sig rösten.. men äh, den bjuder jag på.. sen var de bara att fortsätta.
Kryssningsvärden hälsade att bandet tyckte det lät bra.. och så frågade han om
jag åkte för deras skull.. så jag sa.. "bara för deras skull".. så sa han "men min skull då??"..
och jag bara.. "ja, för din skull också"..och han bara "naaaaw".
Hahaha.. de var skoj.
Bandet gav mig tummen upp och ett leende.
Var ju tvungen gå fram och snacka.. och de lät bara bra när jag sjöng sa en i bandet. Nice!!!
Men sen spelade bandet igen.
Fick dansa ännu mer.
Sen var de packa.. sen gå av båten tyvärr.. =(
Om ni undrar om jag söp på denna kryssning så är svaret: Ja!!
Klart man super på kryssningar. =)

Blir för övrigt en kryssning ikväll också.
Updaterar om den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0