Mitt vilda Stockholmsliv

Ja.. mitt vilda Stockholmsliv är allt annat än vildt.
Hittills i alla fall. ;)
Nej de kommer la inte hända någonting sånt i
helgen, för er som trodde det, men ska på en
kryssning och ja.. det kommer nog bli jätteskoj.

Men jag har varit sjuk och inte alls mått bra,
men är på bättringsvägen nu i alla fall.
Det enda som jag märker av att jag inte är
fullt frisk är att jag inte har någon matlust alls.

Bor här i vardagsrummet hos min bror och hans
kompis i en trea. Funkar bra tycker jag.
Är ofta och terroriserar brorsan i hans rum eftersom
han har en tv och ja.. vi brukar kolla hockey.

Praktiken går bra.
Dom är snälla där jag är, trivs bra med det.
Men för er som känner mig kan jag säga att
ni vet att jag är lite blyg i början men att det lossnar
efter ett tag. Så jag är lite blyg fortfarande.

Vad mer har hänt??
Inget som jag kan komma på.
Måste verkligen sova.. ska upp svintidigt på lördag. (typ 5.30)

Är det något ni vill fråga.. gör det om ni vill.
Vi hörs!
Kramiz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0