Top 5 hårfärger

Top 5 hårfärger som jag har haft
Genom årens lopp har jag haft allt ifrån blåa slingor i håret,
till att ha haft det rött, mörkbrunt/nästan svart, brunt, ljusbrunt, blondt.
Så här kommer min lista.


5. Mörkbrunt/nästan svart - såg alldeles för blek ut i den hårfärgen,
med min ljusa hud passade denna hårfärg inte mig.

4. Brunt - nu tänkte jag mer chokladbrunt. Men den passar inte heller
mig riktigt, blir för ljus i denna också, men inte lika farligt ljus som den övre.
Trivdes sådär i denna hårfärg.

3. Rött - jo, jag har faktiskt haft rött. Passade ganska bra i denna hårfärg, eftersom
jag har röda pigment i min hudtyp. Skulle va kul att prova igen, eftersom de var kanske
10 år sen jag hade denna hårfärg.. men vet inte om jag vågar.

2. Ljusbrunt - egentligen min naturliga hårfärg.. (oops, de där sa jag inte).
Men passar i en ljusare varm färg, och denna har jag haft och trivdes ganska bra med det.
Når dock inte förstaplatsen, som är given.

1. Blondt - solklar vinnare. Trivs jättebra med att vara blond. Det känns som att det är
den hårfärgen som passar mig bäst också. Jag = blond. <3
Visst har jag haft andra hårfärger, men till slut så blir jag blond ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0