Top 5 hockeylag jag aldrig skulle heja på

Top 5 lag som jag ALDRIG skulle kunna heja på i ishockey.

5. Färjestad - tufft val där mellan Färjestad och Linköping. Men Färjestad
är värre därför att dels spelar dom fult och dels lyckas dom alltid på något
vänster få fördel med domaren. Gnälliga.

4. Mora - har aldrig gillat dom, och kommer nog aldrig göra det heller.
De är ett lag som spelar grishockey. Nära, men ändå inte värst.

3. Rögle - vad säger man, skåningar. Inget fel på skåningar egentligen,
men när detta lag spelar och gnäller jämnt, nä då pallar jag inte. Inte heller värst.

2. Malmö - ryser bara jag tänker på dom. Nej, skulle aldrig falla mig in att heja
på ett lag som spelar som grisar och tror att dom är bäst. Näst värsta laget.

1. Björklöven - "en ko, en svan, en ume-vegan". Skulle aldrig kunna heja på detta lag.
Värsta rivalen, derby. Tror att dom är så bra, men lillasyster är dom. Egenligen är
kommentarer överflödiga till varför. Värst helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Liz

hahahaha som ett hockey fan =P

2009-03-29 @ 21:35:58
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0