Intressant..

Det var en rolig kväll igår.
Sista gången det var SÄPO.
Kommer sakna tjejerna.
Det blev en del dricka och dans runt stripstången
(fattar inte att inte mina knän mår sämre idag).

Ringde till en spåtant igår.
Det var väldigt intressant.
Först ringde jag och frågade om en person.
Jag fick säga några nummer.
Hon sa att han var knarkare eller tog tabletter.
(det tycker jag var intressant, med tanke på att han inte gör det.)
Sen sa hon att det kommer bli vi två typ nästa år..
(ska man behöva vänta såååå länge??)
Ringde till henne en gång till senare och frågade rent allmänt.
Hon sa att jag kommer ha tre karlar innan hösten och
att jag sen kommer hitta en fjärde på hösten.
Jiises.. hur ska man hinna med tre karlar under sommaren???
Hon sa även att det skulle lösa sig med jobb, det kommer bli det jobbet
som jag har sökt, även om jag är orolig för det nu.
Det var intressant att veta vad hon sa i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0