Min sista vecka

Imorgon är det min sista vecka.
Min sista vecka i Stockholm.
Nu har jag varit här i 12 veckor, men efter nästa vecka åker jag hem igen.
Innan dess ska jag hinna med att träffa farmor på onsdag.
Henne har jag inte träffat sen 2004. Så det var ett bra tag sen.
Ska gå ut och äta.. hoppas bara det är en bra restaurang, men viktigast är sällskapet.
Ska även hinna med att fika, så som vi gör varje vecka.. jag och min klasskompis.
Har inte så mycket kvar att packa här i Stockholm, det är kläder och min dator och lite
annat.. men det är inte så mycket.
Anton, min bror fyller 21 på fredag, så då ska vi ut och äta på Hard Rock Café,
det ska bli riktigt roligt.
Men snart ska man som sagt tillbaka..
Tillbaka till lugnet.
Tillbaka till vardagen och min hemstad.
Till Skellefteå.
Tar min examen den 20:e Maj, och kommer inte hem förrän på kvällen den 19:e.

Vet faktiskt inte hur det kommer att bli att komma tillbaka.
Saknar vissa människor där uppe, och vissa människor som jag
inte träffat på länge, som bor mellan Stockholm och Skellefteå,
men hoppas på att få träffas i sommar.
Vem/vilka det är låter jag vara osagt.
Men ni som känner mig väl, vet vem/vilka jag pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0